Bulevar despota Stefana 1a

11000

 

Beograd

RS

USLOVI KUPOVINE I DODATNE INFORMACIJE

USLOVI KUPOVINE I DODATNE INFORMACIJE

Uslovi kupovine i dodatne informacije

Radno vreme naše internet prodavnice

Naše radno vreme je svih 7 dana u nedelji od 00-24h. Bez ikakvih problema možete u tom periodu vršiti porudžbine putem sajta, dok nas na telefone možete kontaktirati svakog radnog dana od 08 do 17h, subotom od 09 do 15h. Naši kontakt telefoni su: 011 2695 144, 069 2222 325.

Kako da poručim?

Poručivanje se vrši putem našeg internet sajta, pozivom na neki od naših telefona. Takođe, možete nas kontaktirati i izvršiti porudžbinu putem popularnih drušvenih mreža. Takođe smo dostupni i na broju +381 69 2222 325 na Viber-u i WhatsApp-u.

Načini plaćanja

Sve cene koje su prikazane na našem sajtu su sa uračunatim PDV-om.

Podržavamo sledeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem
  • Uplatnicom na šalteru banke ili pošte
  • Ebankingom
  • PayPal (za uplate iz inostranstva)
  • Putem administrativne zabrane – kontaktirajte nas da bismo Vam poslali proceduru – info@militaria.rs
  • Čekovima građana (kontaktirajte nas za više informacije: info@militaria.rs

Detaljnije o načinima plaćanja pogledajte – OVDE.

Prihvatanjem uslova kupovine na sajtu opremazasport.rs prihvatate da Vam račun dostavljamo elektronskim putem (na email adresu koju unosite prilikom pravljenja narudžbine).

Ugovor o prodaji na daljinu

Tekst ugovora i odredbe opštih uslova poslovanja možete preuzeti ovde – kliknite.

REKLAMACIJE

Svi naši kupci poseduju pravo na reklamaciju robe poručene putem naše online prodavnice. Naša internet prodavnica posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije i poštujemo prava svojih kupaca. Odgovor na Vašu reklamaciju ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasniije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Sam rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana njenog prijema (za tehničku robu ovaj rok je do 30 dana). Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Prodavac je dužan da u slučaju odbijanja reklamacije pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču (obrazloženje o neprihvatanju reklamacije). Takođe, u slučaju odbijanja reklamacije prodavac je dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja sporova vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje sporova.

U nastavku pročitajte detaljnije na koji način se vrši proces reklamacije, zamene ili povrata. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumicu budite slobodni da nas kontaktirate i mi ćemo se potruditi da dobijete konkretna uputstva i pojasniti proceduru kako da ostvarite reklamaciju: email: info@militaria.rs – tel: +381 69 2222 325 ili +381 11 409 2564

Oštećenje prilikom transporta

Svako oštećenje robe prilikom transporta ili ukoliko npr. nedostaje deo pošiljke ili je proizvod neispravan kupac je dužan da prijavi u roku od 24 časa od prijema robe. Molimo Vas da robu tj. samo njeno pakovanje proverite još dok je kurir tu. Ukoliko ima vidljivih tragova po samoj ambalaži pakovanja i proizvoda zamolite zaposlenog u kurirskoj službi da sačeka da proverite i da li je sam sadržaj tj. proizvod oštećen. Ukoliko postoji potreba za reklamacijom javite nam se da Vam pojasnimo dalju proceduru i proces reklamacije.

Ne odgovara mi veličina?

Ukoliko Vam npr. ne odgovara veličina čizama, majica, jakni ili drugih odevnih predmeta, naravno moguće je izvršiti zamenu. Sve što je potrebno je da nam pošaljete proizvod nazad na našu adresu (Oprema za sport doo, Bulevar despota Stefana 1a, 11000 Beograd). Bitno je da nam navedete za koju veličinu da zamenimo, najlakše je da u sam paket ubacite papir na kojem ćete napisati za koju veličinu da izvršimo zamenu. Što se tiče poštarina i troškova transporta, kada šaljete ka nama Vi snosite troškove, a kada Vam budemo vraćali odgovarajući proizvod na Vašu adresu mi ćemo Vam izaći u susret i snositi troškove dostave. Molimo Vas da pri slanju paketa koristite neku od kurirskih službi: Bex, Postexpress ili Dexpress (nemoj slati kurirskom službom Aks).

Zamena

Ukoliko je proizvod stigao u ispravnom stanju, međutim Vi niste zadovoljni i želeli biste zamenu za drugi proizvod iz naše ponude. To je naravno moguće, potrebno je da nas obavestite o tome i da nam proizvod vratite u ispravnom, nekorišćenom stanju. Ovo pravo možete ostvariti najviše 14 dana od prvobitnog prijema paketa.

Saobraznost

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od 12 meseci.

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Za sve dodatne informacije, slobodni ste da nas kontaktirate putem email-a: info@militaria.rs

Nesaobraznost

Po članu 26. stav 1. tačka 7. Zakona o zaštiti potrošača “Službeni glasnik RS” broj 88 od 11. septembra 2021. obaveštavamo kupce da postoji ugovorni odnos sa poštanskim operaterom preko koga možete u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, da pošaljete robu o trošku trgovca. Pošta srbije (postexpress) ili Bex kurirska služba su predloženi posrednici putem kojih kupac može poslati robu nazad ka trgovcu. Dodatne odredbe i prava potrošača možete pogledati u članovima 49, 50, 51, 52 istog zakona klikom na link: Zakon o zaštiti potrošača (Zakon o potrošačima) (paragraf.rs)

Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti: Član 51

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom ili da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira između opravke ili zamene kao načina otklanjanja nesaobraznosti robe.

Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

1) nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte, ni u primerenom roku;
2) ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, to jest ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
3) opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;
4) otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.

Nesrazmerno opterećenje za prodavca u smislu stava 3. tačka 4) ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:

1) vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;
2) značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;
3) da li se nesaobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za potrošača.

Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.
Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Sve troškove koji su neophodni da bi roba postala saobrazna ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.
Za obaveze prodavca prema potrošaču, koje nastanu usled nesaobraznosti robe, prodavac ima pravo da zahteva od proizvođača u lancu nabavke te robe, da mu naknadi ono što je ispunio po osnovu te obaveze.
Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Prava iz stava 1. ovog člana ne utiču na pravo potrošača da zahteva od prodavca naknadu štete koja potiče od nesaobraznosti robe, u skladu sa opštim pravilima o odgovornosti za štetu.

Reklamacija za proizvode sa garancijom dužom od 2 godine:

Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju koja je duža od 2 godine (kod nekih postoji i doživotna garancija), u tom slučaju ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije. (obično su to sami proizvođači koji garantuju da njihov proizvod ima dužu garanciju, duži vek trajanja i sl. Za detalje svakako pogledajte opise proizvoda na našem sajtu ili  nas kontaktirajte putem telefona). 

Otklanjanje saobraznosti posle isteka zakonskog roka

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisera i dostupnosti rezervnih delova isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu, a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.

"Oprema za sport" će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o servisima i nabavci rezervnih delova posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efkikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi: https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php. Ministarstvo unutrašnje i spoljašnje trgovine je takodje formiralo jedinstven registar svih zakonskih akata u vezi zaštite potrošača i možete se dodatno informisati klikom na sledeći link: Заштита потрошача (must.gov.rs) kao i Закони (must.gov.rs) Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

  • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka strana u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

 

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste sa uslovima reklamacije i korišćenja, kao i sa uslovima prodaje i zaključenja ugovora o prodaji na daljinu (link ugovora).
Military shop će se potruditi da vam maksimalno izađe u susret i učini sve u skladu sa vašim željama i zahtevima.

Po prijemu Vaše reklamacije izdaćemo Vam pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, tj. saopštićemo Vam broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u našoj evidenciji.

Odgovor na Vašu reklamaciju ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasniije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Sam rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana njenog prijema (za tehničku robu ovaj rok je do 30 dana).

Pravo na odustanak od kupovine

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) – potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34 i 35. ovog zakona.

Potrošač ovo pravo ostvaruje izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu.

Obrazac možete preuzeti – OVDE.

Nakon popunjenog obrasca potrebno je da nam i fizički vratite robu na našu adresu (Bulevar despota Stefana 1a, Beograd) putem kurirske službe, u ovom slučaju troškove transporta robe snosi kupac.

Molimo Vas da pri slanju paketa koristite neku od kurirskih službi: Bex, Postexpress ili Dexpress (nemoj slati kurirskom službom Aks).

Ukoliko Vam je bilo šta od ovoga nejasno, kontaktirajte nas putem email-a ili na neki od telefona i sve ćemo Vam detaljno objasniti i pomoći da ostvarite svoja prava.

Povrat novca

Po prijemu vraćene robe, ustanovićemo da li je sve u redu sa robom, tj. da je nekorišćena i bez oštećenja. Nakon toga, izvršićemo povraćaj novca najkasniije u roku od 14 dana od dana kada smo primili obrazac za odustanak od ugovora na daljinu.

Potrebno je da nam dostavite tekući račun na koji želite da izvršimo povraćaj sredstava (opremazasport.rs snosi troškove bankarskih provizija). Ukoliko nemate tekući račun ili želite da novac vratimo na neku drugi način molimo vas da nas o tome obavestite.

Situacije kada potrošač nema pravo na odustanak od ugovora

Potrošač nema pravo na odustanak od kupovine u sledećim situacijama:

  • ukoliko je nakon fizičkog vraćanja robe ustanovljeno da nije vraćena roba koja je i poslata prvobitno od strane nas kao prodavca
  • ukoliko je nakon fizičkog vraćanja robe ustanovljeno da je na samom proizvodu vršena dorada, ili je oštećen i samim tim onemogućen za dalju prodaju

Komentarisanje na našem sajtu

Posetioci naše internet prodavnice slobodni su da komentarišu proizvode, tekstove i ostale objave na našem sajtu. Opremazasport.rs zadržava pravo da ne objavi komentari koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju ili diskriminaciju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena.

Ažuriranje podataka na sajtu

Militaryshop.rs zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave promeni podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta.

Naši poslovni podaci

Oprema za sport doo

Matični broj: 21368253

PIB: 110610623

Sedište firme: Klare Cetkin 12, 11070 Novi Beograd

Tel: +381 11 409 2564

email: info@militaria.rs


Vaša korpa je prazna

Pregledajte naše kategorije i
sigurni smo da ćete naći šta tražite!